Partnerstwo i bezwzględna odpowiedzialność
Powiedziano:
"Stara reguła Internetu głosiła, że wygrywa ten, kto pierwszy się tam znajdzie. My uważamy, że to jest kompletna bzdura.

Nowa reguła brzmi: Pierwsza osoba, która zrobi to we właściwy sposób będzie miała lojalnych klientów."

Karl Peterson, CEO Hotwire w rozmowie z "Fast Company"
 

Badanie procesów sprzedaży - kolejne badania

Kilka tygodni temu zakończyliśmy przeprowadzanie kolejnego badania procesów sprzedaży. Przez tydzień kilkanaście osób zbierało wyniki na specjalnie przygotowanych formularzach, a następne siedem dni trwały analizy i przygotowywanie raportu.

Badanie, które zostało przeprowadzone dla ogólnopolskiej sieci, będzie decydowało o przyszłych posunięciach rynkowych firmy oraz odegra znaczną rolę zarówno w wyborze miejsc na przyszłe sklepy, jak również dzięki szerokiemu wachlarzowi danych, przy planowaniu wszystkich posunięć firmy związanych z daną marką.

Sprawdź jak możemy pomóc Twojej firmie

Nasi klienci wiedzą, że zawsze mogą liczyć terminowość oraz wysoką jakość usług, przekładających się na świadomość ich sukcesu. Realizowana przez naszą firmę polityka otwartego dialogu powoduje, że każdego dnia o jakości naszych rozwiązań przekonuje się coraz większa liczba klientów. Skontaktuj się z nami i sprawdź jak możemy pomóc w rozwoju Twojego biznesu.

2007 © Agencja Interaktywna Respect